faq

Ja, na een bestelling ontvangt u een bevestiging op het door u opgegeven mailadres.

Elk product van Slijterij & Wijnhandel Madison is onderhevig aan de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Mocht u van mening zijn dat uw ontvangen product hier niet aan voldoet verzoeken wij u contact op te nemen met ons. Wij doen ons best om uw binnen 48 uur te woord te staan.

Verzending binnen Nederland kost € 7,95 per bestelling. Bij bestellingen vanaf € 150,- rekenen wij binnen Nederland geen verzendkosten.

Voor zendingen naar België rekenen wij € 11,95 per bestelling.

Voor zendingen naar Luxemburg rekenen wij € 15,95 per bestelling.

Voor zendingen naar Duitsland rekenen wij € 13,95 per bestelling.

Madisonslijterij.nl is een consumentenwebsite, hierdoor kunt u als bedrijf niet zonder BTW bij ons bestellen.

De prijzen die op onze website getoond worden zijn inclusief BTW, exclusief eventuele verzendkosten.

Mocht u onverhoopt een artikel niet kunnen vinden, dan vragen wij u om in dat geval een e-mail met artikelomschrijving naar info@madisonslijterij.nl te sturen. Wij zullen u informeren over de mogelijkheden.

In veel gevallen zijn producten slechts tijdelijk uitverkocht. Onze website laat de actuele winkelvoorraad zien. Voor vragen over een specifiek product kunt u contact met ons opnemen via info@madisonslijterij.nl of via 020 334 6517.

Slijterij & Wijnhandel Madison levert inclusief de originele verpakking zoals wij die aangeleverd krijgen van onze leveranciers indien deze verpakking meegeleverd is, niet altijd al onze voorraad heeft een verpakking of giftbox. Mocht u meer duidelijkheid willen omtrent de geschenkverpakkingen van bepaalde artikelen, dan kunt u contact opnemen met ons.

Mocht u vragen hebben of mocht u onverhoopt niet tevreden zijn met uw bestelling van Slijterij & Wijnhandel Madison, stuur dan alstublieft een e-mail naar info@madisonslijterij.nl met het desbetreffende ordernummer. Wij doen ons best om binnen 48 uur een inhoudelijke reactie op uw klacht te geven.

Indien u bij het aannemen van de bestelling breuk constateert, verzoeken wij u deze te weigeren, waarna de postbezorger deze weer aan Slijterij & Wijnhandel Madison zal retourneren. Wanneer de bestelling door ons is ontvangen, zullen wij contact met u opnemen over vervangende goederen dan wel creditering.

Nadat je de bestelling hebt afgerond, ontvangt u binnen enkele minuten een orderbevestiging per e-mail. Mocht u na enkele minuten nog geen orderbevestiging hebben ontvangen, controleer dan alstublieft eerst uw spamfilter. Als u daar ook geen e-mail aantreft neem dan contact met ons op.